Εξυπνη καμπάνια έσωσε δημόσια βιβλιοθήκη στο Μίσιγκαν
Χρυσό βραβείο στην κατηγορία της κοινωνικής διαφήμισης στα εφετινά Effie Awards -τον διεθνή θεσμό στον χώρο της διαφήμισης και του μάρκετινγκ που βραβεύει την αποτελεσματικότητα και τη δημιουργική έκφραση μιας επικοινωνιακής καμπάνιας - έλαβε, στις ΗΠΑ, διαφημιστική εκστρατεία χάρη στην οποία σώθηκε η δημόσια βιβλιοθήκη του Τρόι του Μίσιγκαν στις ΗΠΑ.
Η ενδιαφέρουσα και τολμηρή ιστορία του βραβείου αυτού, που δόθηκε πριν από λίγες ημέρες στη διαφημιστική εταιρεία Leo Burnett/Arc Worldwide, αρχή της έχει το γεγονός ότι οι δημοτικές βιβλιοθήκες ανά τον κόσμο απειλούνται. Αυτό δεν είναι νέο. Οι λόγοι είναι οι ίδιοι παντού: Δεν υπάρχουν χρήματα για να τις συντηρήσουμε και είναι τα πρώτα θύματα των μέτρων λιτότητας. Αυτό ήταν και το επιχείρημα των δημοτικών αρχών του Τρόι στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ.
Είχε παρθεί η απόφαση να κλείσει η βιβλιοθήκη. Ο μόνος τρόπος για να τη διατηρήσουν ήταν να εγκρίνουν οι δημότες, σε τοπικό δημοψήφισμα, μια αύξηση κατά 0,7% στα δημοτικά τέλη, προκειμένου να συγκεντρωθούν οι απαραίτητοι πόροι για τη βιβλιοθήκη. Οι οπαδοί όμως του Tea Party, κατ' αρχήν ενάντιοι σε κάθε είδος φόρου, επιδόθηκαν σε μια μεγάλη καμπάνια όπου το δίλημμα μετατέθηκε και, στην ουσία, οι δημότες καλούνταν να αποφασίσουν όχι για το αν ήθελαν τη βιβλιοθήκη, αλλά για το αν ήθελαν να αυξηθούν οι φόροι τους.
Οι φίλοι της βιβλιοθήκης δεν έμειναν με σταυρωμένα τα χέρια....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου