Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ: ΚΑΤΑΛΟΓΟΓΡΑΦΗΣΗ ΜΗ ΒΙΒΛΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ, ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ

Το σεμινάριο θα ασχοληθεί γενικά με την καταλογογράφηση μη βιβλιακού υλικού. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην καταλογογράφηση ηλεκτρονικών πόρων με βάση το UNIMARC και τους AACR. Θα αναλυθούν τόσο τα πεδία που σχετίζονται με τους ειδικούς τύπους υλικού (π.χ. 135) όσο και οι πιθανές διαφοροποιήσεις -ανάλογα με τον τύπο του υλικού- σε πεδία που υπάρχουν και σε βιβλία (π.χ. 304).
Ειδικά για τους ηλεκτρονικούς πόρους το σεμινάριο θα εξετάσει χωριστά την καταλογογράφηση για:

 υλικό γεννημένο ψηφιακά
 ψηφιοποιημένο υλικό
 υλικό που είναι on line (π.χ. ένα βιβλίο ή μια φωτογραφία στο διαδίκτυο)
 υλικό που είναι off line (π.χ. ένα CD ή DVD που έχει στην κατοχή της η βιβλιοθήκη)

ΣΚΟΠΟΣ
Ο όγκος του υλικού των βιβλιοθηκών που είναι σε ηλεκτρονική μορφή είναι πλέον μεγάλος και αυξάνεται με ταχύτατους ρυθμούς. Οι δυσκολίες και οι διαφορές στην καταλογογράφηση αυτού του υλικού σε σχέση με το συμβατικό αποτελούν το βασικό αντικείμενο του σεμιναρίου.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε βιβλιοθηκονόμους οι οποίοι ασχολούνται με την καταλογογράφηση σε UNIMARC. Θεωρείται δεδομένο πως οι συμμετέχοντες έχουν βασική εξοικείωση με το UNIMARC.

ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ


Δευτέρα 6 Απριλίου 2009 09:00 – 14:00
Παρασκευή 7 Απριλίου 2009 09:00 – 14:00



ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
HILTON PARK HOTEL ΛΕΥΚΩΣΙΑ

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
ΜΑΝΩΛΗΣ ΠΕΠΟΝΑΚΗΣ
Βιβλιοθηκονόμος με δεκαετή εμπειρία στον
αυτοματισμό βιβλιοθηκών



Δ Ι Κ Α Ι Ω Μ Α Σ Υ Μ Μ Ε Τ Ο Χ Η Σ: 590€

ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΒΛΗΘΟΥΝ ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ, ΔΙΟΤΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ, ΣΤΑ ΤΗΛ. & FAX:+30- 2105200125 & 210-5248308 (ΜΑΤΙΝΑ ΤΣΟΧΑΛΗ)
(ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΕΩΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ)

Οι συμμετέχοντες θα παραλάβουν ειδικό ΠΑΚΕΤΟ ΣΗΜΕΙΩΣΕΩΝ & ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Το σεμινάριο μπορεί να πραγματοποιηθεί και ενδοεπιχειρησιακά προσαρμοσμένο στις ανάγκες κάθε εταιρίας.
Κατά τη διάρκεια των σεμιναρίων προσφέρονται COFFEE BREAKS & LIGHT LUΝCH

-------------------------------------------
Γραφεία Αθήνας Πειραιώς 4 (3ος ορ.) Τηλ: 210.5284300(30γρ.) Fax: 210.5200122
Γραφεία Θεσ/νίκης Τσιμισκή & Κατούνη 25 Τηλ: 2310.537659 Fax: 2310.537659
Γραφεία Λογιστηρίου Σταδίου 61 (8ος ορ.) Τηλ: 210.3219665 & 210.3216982 Fax: 210.3218765
Εκπαιδευτικές Αίθουσες Ομίλου Πανεπιστημίου 58 Τηλ: 210.3305070 Fax: 210.3305071
Web Site: http:\\www.oikonomotexniki.gr
Email: education@oikonomotexniki.gr

-Από Ζάχο Πολυβίου-

3 σχόλια:

Zachos είπε...

Απλά μια διευκρίνηση:

Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχα με την κα Τσοχαλή, η ίδια με ενημέρωσε ότι το κόστος συμμετοχής στο εν λόγω σεμινάριο διαφοροποιείται ανάλογα, στις περιπτώσεις που μια υπηρεσία αποφασίσει να αποστείλει πέραν του ενός ατόμου να συμμετάσχει στο σεμινάριο.

Νοείται βέβαια ότι η διαφοροποίηση του κόστους αφορά μείωση του ποσού και όχι αύξηση.

Με εκτίμηση,

Ζάχος Πολυβίου

Ανώνυμος είπε...

einai poli megalo to poso pou theloun kai den nomizw na exete kai thn analogh antapokrisi pou prepei

Panagiotis Themistocleous είπε...

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Κατόπιν επικοινωνίας με αρκετούς συναδέλφους, αλλά κυρίως κατόπιν συνεννοήσεως με τον Πρόεδρο της ΚΕΒΕΠ, επιθυμώ να διευκρινίσω εκ μέρους όλου του Δ.Σ. ότι η εν λόγο διημερίδα ΔΕΝ οργανώνεται από την ΚΕΒΕΠ.

Η ΚΕΒΕΠ χαιρετίζει τέτοιου θεματικού περιεχομένου ημερίδες/συναντήσεις που αποσκοπούν στον εμπλουτισμό των βιβλιοθηκονομικών γνώσεων στην κοινότητα των Κυπρίων Βιβλιοθηκονόμων και όχι μόνο.
Παράλληλα η ΚΕΒΕΠ εύχεται καλή επιτυχία στην διημερίδα.

Για πληροφορίες συμμετοχής και έντυπο συμμετοχής να αποτείνεστε στην διοργανώτρια εταιρεία της οποίας τα στοιχεία είναι:

Οικονομοτεχνική SEMINARS A.E.

Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 0030 210 5200125

E-mail: education@oikonomotexniki.gr

URL: www.oikonomotexniki.gr

Συναδελφικά,

Παναγιώτης Θεμιστοκλέους
Μέλος του Δ.Σ. της ΚΕΒΕΠ

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου