Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου 2014

Πρόσκληση για την ημερίδα Δημοτικών Βιβλιοθηκών


Η Κυπριακή Ένωση Βιβλιοθηκονόμων - Επιστημόνων Πληροφόρησης
σε συνεργασία με την Δημοτική Βιβλιοθήκη Στροβόλου
σας προσκαλούν στην Ημερίδα Δημοτικών Βιβλιοθηκών με θέμα:
Καινοτόμες Υπηρεσίες Δημοτικών Βιβλιοθηκών




Τρίτη, 25 Νοεμβρίου 2014

Πρόσκληση - 2014 Έτος Κώστα Μόντη


Πρόσκληση για παρουσίαση του βιβλίου "Κυπριακό Ιδιωτικό Δίκαιο"






Υπογράφηκε η συμφωνία για την επαναδραστηριοποίηση της Δημοτικής βιβλιοθήκης Πάφου

Ο Δημαρχεύων Πάφου Μάκης Ρουσής και ο Πρόεδρος της Κυπριακής Ένωσης Βιβλιοθηκονόμων – Επιστημόνων Πληροφόρησης Παναγιώτης Θεμιστοκλέους υπέγραψαν σήμερα τη Συμφωνία για την αναδιοργάνωση και επαναλειτουργία της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Πάφου στη βάση του Σχεδίου Ανάπτυξης που εκπόνησε η ΚΕΒΕΠ και εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο Πάφου.
Στη σύντομη τελετή της υπογραφής παρέστησαν επίσης εκπρόσωποι των Βιβλιοθηκών του Πανεπιστήμιο Κύπρου, του ΤΕ.ΠΑ.Κ. και του Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου προς επιβεβαίωση της στήριξης του εγχειρήματος από τα Ανώτατα Δημόσια Ακαδημαϊκά Εκπαιδευτήρια της Κύπρου, καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες του Δήμου Πάφου.
Η Συμφωνία τίθεται σε ισχύ από την 1.1.2015 μέχρι 31.12.2015 (1 χρόνο) και κατά τη διάρκεια εκτέλεσης του έργου θα γίνει μεταξύ άλλων αξιολόγηση και διαλογή του υφιστάμενου υλικού, εγκατάσταση και λειτουργία σύγχρονου βιβλιοθηκονομικού λογισμικού συστήματος, εγκαίνια και επαναλειτουργία της Δημοτικής Βιβλιοθήκης, καθώς και συναφείς με το αντικείμενο εκδηλώσεις με στόχο την προώθηση της φιλαναγνωσίας και του μορφωτικού-πνευματικού-πολιτιστικού και ψυχαγωγικού χαρακτήρα της Βιβλιοθήκης.
Η αναδιοργάνωση και επαναλειτουργία της Δημοτικής Βιβλιοθήκης της πόλης αποτελεί για το Δήμο Πάφου θέμα υψηλής προτεραιότητας, καθώς η πόλη έχει επιλεγεί ως Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2017, καταλήγει η ανακοίνωση του Δήμου Πάφου.
Πηγή: ΚΥΠΕ

Περισσότερα εδώ.

Δευτέρα, 24 Νοεμβρίου 2014

Προκήρυξη 2 θέσεων Βιβλιοθηκονόμου Υπό το Καθεστώς Ανεξάρτητου Συνεργάτη




Συμφωνία αναδιοργάνωσης και επαναλειτουργίας της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Πάφου


Ανακοίνωση

Υπογράφηκε την Παρασκευή 21.11.2014, απο τον πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΕΒΕΠ Παναγιώτη Θεμιστοκλέους και τον Δημαρχεύων Πάφου Μάκη Ρουσή, η Συμφωνία για την αναδιοργάνωση και επαναλειτουργία της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Πάφου στη βάση του Σχεδίου Ανάπτυξης που εκπόνησαν εκ μέρους της ΚΕΒΕΠ, οι Σύλβια Κουκουνίδου και Ανδρέας Κ. Ανδρέου, εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο Πάφου και στηρίζεται απο τις Βιβλιοθήκες των Ανώτατων Δημόσιων Ακαδημαϊκών Εκπαιδευτηριών της Κύπρου.

Η Συμφωνία τίθεται σε ισχύ από την 1.1.2015 μέχρι 31.12.2015 (1 χρόνο) και κατά τη διάρκεια εκτέλεσης του έργου θα γίνει μεταξύ άλλων αξιολόγηση και διαλογή του υφιστάμενου υλικού, εισαγωγή του υλικού σε σύγχρονο βιβλιοθηκονομικό λογισμικό σύστημα, εγκαίνια και επαναλειτουργία της Δημοτικής Βιβλιοθήκης καθώς και συναφείς με το αντικείμενο εκδηλώσεις με στόχο την προώθηση της φιλαναγνωσίας και του μορφωτικού-πνευματικού και πολιτιστικού χαρακτήρα της Βιβλιοθήκης.

Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου 2014

Digital Heritage. Progress in Cultural Heritage: Documentation, Preservation, and Protection

Digital-Heritage



Δημοσιεύτηκαν τα Πρακτικά τους Διεθνούς Συνεδρίου  Digital Heritage. Progress in Cultural Heritage: Documentation, Preservation, and Protection.
Για περισσότερες πληροφορίες εδώ.

This book constitutes the refereed proceedings of the 5th International Conference on Digital Heritage, EuroMed 2014, held in Limassol, Cyprus, in November 2014. The 84 full and 51 short papers presented were carefully reviewed and selected from 438 submissions. They focus on the interdisciplinary and multi-disciplinary research concerning cutting edge cultural heritage informatics, -physics, -chemistry, and -engineering and the use of technology for the representation, documentation, archiving, protection, preservation and communication of Cultural Heritage knowledge.
The book is available online from this link.



Τετάρτη, 12 Νοεμβρίου 2014

Μια πρώτη προσέγγιση για τον Καθορισμό των Δεξιοτήτων των Ελλήνων Βιβλιοθηκονόμων και Επιστημόνων της Πληροφόρησης

Θεσσαλονίκη, 11 Νοεμβρίου 2014

Δελτίο Τύπου

«Μια πρώτη προσέγγιση για τον Καθορισμό των Δεξιοτήτων των Ελλήνων Βιβλιοθηκονόμων και Επιστημόνων της Πληροφόρησης»

Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας,
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης

Tην Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014 πραγματοποιήθηκε, με μεγάλη επιτυχία, η Ημερίδα με θέμα: «Η Ένωση Ελλήνων Βιβλιοθηκονόμων και Επιστημόνων Πληροφόρησης (ΕΕΒΕΠ) και η Συνεργασία της με το Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης:  μια πρώτη προσέγγιση για τον Καθορισμό των Δεξιοτήτων των Ελλήνων Βιβλιοθηκονόμων και Επιστημόνων της Πληροφόρησης» από το τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκηςσε συνεργασία με την Ένωση Ελλήνων Βιβλιοθηκονόμων και Επιστημόνων Πληροφόρησης (ΕΕΒΕΠ). Σκοπός της ημερίδας ήταν, αρχικά, να παρουσιαστεί το έργο της ΕΕΒΕΠ και του ΠΕΤ Β. Ελλάδος και κατόπιν να πραγματοποιηθεί ανοικτή συζήτηση για τις δεξιότητες, τα προσόντα και τις επιστημονικές γνώσεις του Έλληνα βιβλιοθηκονόμου του 21ου αιώνα. Επιπλέον, η ημερίδα στόχευε στην ενίσχυση του διαλόγουγια θέματα που αφορούν τις επαγγελματικές προοπτικές των Ελλήνων Βιβλιοθηκονόμων και Επιστημόνων Πληροφόρησης. Στη συζήτηση συμμετείχαν επαγγελματίες βιβλιοθηκονόμοι, διοικητικά στελέχη βιβλιοθηκών και φοιτητές του Τμήματος.
Η ημερίδα ολοκληρώθηκε με τη παρουσίαση ολιγόλεπτων βίντεο από επαγγελματίες βιβλιοθηκονόμους. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάστηκε βίντεο της κας Δ. Κουτσομίχα (Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή-Perrotis College, ΒιβλιοθήκηΑλίκη και Δημήτρη Περρωτή), της κας Κ. Κεράστα (Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς) και τέλος της κας Α. Φράγκου (Δημοτική Βιβλιοθήκη Κερατσινίου – Δραπετσώνας, παράρτημα της Ευγένειας). Επίσης, αναρτήθηκε βίντεο από τους εργαζόμενους της Bissell Library του Αμερικανικού Κολλεγίου Θεσσαλονίκης.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης και της συζήτησης που ακολούθησε, τονίστηκε ιδιαίτερα η σημασία της άμεσης προσαρμογής του βιβλιοθηκονόμου στις συχνές αλλαγές που επέρχονται στο επάγγελμα, αλλά και η συνεχής προσπάθεια και το ενεργό ενδιαφέρον για την εξέλιξη της Επιστήμης της Πληροφόρησης.

Από αυτόν τον δημόσιο διάλογο που ξεκίνησε το Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Αλεξάνδρειου ΤΕΙ Θεσσαλονίκης με θέμα τις δεξιότητες, τα προσόντα και τις επιστημονικές γνώσεις του Έλληνα βιβλιοθηκονόμου του 21ου αιώνα, δεν θα μπορούσε να λείπει η Ένωση Ελλήνων Βιβλιοθηκονόμων και Επιστημόνων Πληροφόρησης, που ανταποκρίθηκε άμεσα σε αυτό το κάλεσμα.

Συνεχίζοντας τη συζήτηση που ξεκίνησε καλούμε όλους τους φορείς, τα τμήματα Βιβλιοθηκονομίας, βιβλιοθήκες, μουσεία, αρχεία και άλλους οργανισμούς, βιβλιοθηκονόμους και επιστήμονες της πληροφόρησης, αρχειονόμους και επαγγελματίες του χώρου, ανέργους και φοιτητές να συμβάλλουν εποικοδομητικά με τις απόψεις τους σε αυτό το δημόσιο διάλογο.

Μπορείτε να δημιουργήσετε σύντομα βιντεάκια με τις σκέψεις σας και να τα στείλετε στο skills@libd.teithe.gr ή να καταθέσετε την άποψή σας στο δικτυακό τόπο.

Αυτή η συζήτηση θα συνεχιστεί...

Δείτε:
·            Το δικτυακό τόπο της εκδήλωσης και του δημόσιου διαλόγου http://eebep.libd.teithe.gr/
·            Όλα τα βίντεο της εκδήλωσης: https://www.youtube.com/playlist?list=PLjacAYTBjgN2ksi5fDk5PYFGKl-d9rd0u
·            Το album με τις φωτογραφίες στο Flickr: https://www.flickr.com/photos/125909499@N03/sets/72157648733830410/
·            Οι παρουσιάσεις στο Slideshare: http://www.slideshare.net/LibD-Teithe/

Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την Ημερίδα επικοινωνήστε στο emailskills@libd.teithe.gr  ή στο mgarou@libd.teithe.gr



Πέμπτη, 6 Νοεμβρίου 2014

Θέσεις στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα

We are currently looking for up to three trainees to support us in the Information Management Services Division of the European Central Bank (ECB) and the positions may be of interest to current or recent graduates of your department.
The job description for the positions (Position Reference: 2014-320-TRA EXT) is available at:
Details on remuneration and how to apply for the position are available via our internet site:
The positions will be based in our offices in Frankfurt, Germany and we hope the successful candidate(s) will be able to start in early 2015.

Applicants must be nationals of a Member State of the European Union or of an acceding State.
The closing date for applications is the 20th of November 2014.

Job opening: LIBER Open Access Project Officer

Open Access Project Officer
Would you like to play a role in the shaping of the future of open access publishing and policy?
Are you attracted to working in an international environment?
Are you a highly motivated individual with strong communication and organisational skills?
LIBER (Ligue des Bibliothèques Européennes de Recherche/Association of European Research Libraries) represents over 400 member institutions and organisations from more than forty countries and is the principal association of European research libraries. LIBER has an exciting and dynamic future programme. Its current strategic goals are in the areas of scholarly communication and research infrastructures, reshaping research libraries to meet future needs, advocacy and communications, library management, and the development of services and facilities for European researchers.
LIBER is currently recruiting an Open Access Project Officer to implement its current and future portfolio of open access projects. The Open Access Project Officer will design and manage a 2 year Article Processing Charges(APC) funding pilot in collaboration with OpenAire.
This is an exciting opportunity to be at the cutting edge of open access policy and the development of best practice for the management of APC funds.
The successful candidate will be an highly motivated, with a strong service orientation and proven ability to communicate with a broad range of stakeholders. S/he will be passionate about open access and cognisant of the challenges associated with the shift from subscription models to Gold open access publishing.

Terms and conditions of employment
The appointment(F/T) will be for 2 years. The post will be located in the LIBER Office in the National Library of the Netherlands in The Hague. Occasional travel outside The Netherlands will be required.
Salary will be based on Scale 10: minimum 2512 to maximum gross 3804 per month fulltime, plus a vacation allowance of 8%, and a December allowance of 8.33%. In addition you will be entitled to 42 days holiday per year. The Labour Agreement is based on the Collective Labour Agreement for Dutch Research Centres (http://www.wvoi.nl/default.asp?cid=92&pid=76/).
Out-of-hours working, including occasional weekends, will also be expected in association with conferences and meetings.
For further information contact Susan Reilly, LIBER Interim Executive Director: e-mail: susan.reilly@kb.nl.
Applications
Interested? Please send your CV with a covering letter in English to: susan.reilly@kb.nl. Please mention clearly your phone number and skype ID.
Applications from LIBER members or other individuals wishing to work on secondment are strongly encouraged.

Deadline for applications: 4th of December 2014Skype interviews will be held on the week of the 15th of  December (to be confirmed).

Παρέμβαση της ΚΕΒΕΠ στην ραδιοφωνική εκπομπή Βιβλιοθήκες στα FM

Αγαπητοί συνάδελφοι,

στον παρακάτω σύνδεσμο
http://www.youtube.com/watch?v=nARWIJfUYM4&feature=youtu.be&a

μπορείτε να ακούσετε την ραδιοφωνική εκπομπή «Βιβλιοθήκες στα FM», όπου από το 30 μέχρι το 50 λεπτό υπάρχει η παρέμβαση του Γραμματέα Διεθνών σχέσεων της ΚΕΒΕΠ, εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΕΒΕΠ.

  

Τετάρτη, 5 Νοεμβρίου 2014

Librarian / Business Consultant

Job Title : MLA Business Consultant - Ref: LIBR /11.2014
Location: Athens

Company Profile
Uni Systems, founded in 1964, is a long standing strategic partner to Financial institutions, Public organizations, Telecom operators and enterprises in the CEE region, providing integrated ICT solutions and value added services. With over 480 highly specialized professionals and subsidiaries in Belgium, Romania, Turkey and Bulgaria, Uni Systems prides itself in its exceptional reliability and success record, while continues substantial investment in its international perspective. Due to our current expansion, we are seeking a:
                                                    Librarian / Business Consultant

Position Requirements

The ideal candidate will join the Department of Museums, Library and Archives Solutions, initially with a 6 month duration contract. Main responsibilities include:

  *   Business Consultant for Library Automation Systems, Institutional Repositories and Museum software solutions
  *   Writing of technical proposals for MLA solutions
  *   MLA Software interface and documentation translation from English to Greek
 Candidate Profile

·      University / Technological Educational Institute Degree in Library Science
·      Relevant Master's Degree would be considered as a plus
·      Prior experience in library automation systems administration would be highly appreciated
·      Excellent oral and written skills
·      Excellent language skills in English is essential
·      Knowledge of Turkish language would be an asset
·      Fulfilled military obligations (for male candidates)
·      Available to travel abroad
Remuneration
Company offers: A competitive remuneration package based on qualifications and experience.
Contact Details
Candidates who meet the above requirements may forward an English version of their CV quoting the reference code                 LIBR /11.2014 at: careers@unisystems.gr<mailto:careers@unisystems.gr>

Τρίτη, 4 Νοεμβρίου 2014

Ψηφιακός Ηρόδοτος

Το Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου
σας προσκαλεί στην τελική εκδήλωση
παρουσίασης των αποτελεσμάτων του έργου «Ψηφιακός Ηρόδοτος»
για τη ψηφιοποίηση, διάσωση και ανάδειξη ιστορικού αρχείου της
Κύπρου και της Λέσβου.

Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014
09.45 π.μ.
Αίθουσα Εκδηλώσεων «Τάσσος Παπαδόπουλος»
Κτίριο Αρχείου ΡΙΚ




Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου