Πέμπτη, 30 Οκτωβρίου 2008

Δημιουργία Επιτροπών ΚΕΒΕΠ


Μέσα στο πλαίσιο της προσπάθειας που κάνει η ΚΕΒΕΠ για καλύτερη οργάνωση αλλά και για περαιτέρω εμπλοκή με τα μέλη της και τα προβλήματα που αυτά αντιμετωπίζουν, αποφάσισε τη σύσταση των πιο κάτω Επιτροπών – Ομάδων Εργασίας (ακολουθούν τα ονόματα μελών του ΔΣ που θα ενεργούν συντονιστικά στις Επιτροπές, μέχρι αυτές να στελεχωθούν και να λειτουργήσουν. Για συμμετοχή σε οποιαδήποτε Επιτροπή στείλτε email στο οποίο να γνωστοποιείται το ενδιαφέρον σας και τα στοιχεία σας στον συντονιστή):

Επιτροπές:

1. Δημοτικών Βιβλιοθηκών (Θα ασχοληθεί με τα προβλήματα και τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζουν οι Δημοτικές Βιβλιοθήκες και θα εξετάσει τρόπους προβολής τους στην κυπριακή κοινωνία) – Συντονιστής: Δημήτρης Νικολάου demnicolaou@cytanet.com.cy

2. Σχολικών Βιβλιοθηκών (Θα ασχοληθεί με τα προβλήματα και τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζουν οι Σχολικές Βιβλιοθήκες και θα προσπαθήσει να πείσει τόσο την κοινωνία όσο και την Πολιτεία για την αναγκαιότητα πρόσληψης πτυχιούχων Βιβλιοθηκονόμων σε αυτές) – Συντονιστής: – Χρυσάνθη Σταύρου chrysanthi.stavrou@cut.ac.cy

3. Αναβάθμισης του επαγγέλματος του Βιβλιοθηκονόμου (Θα ασχοληθεί με την αναβάθμιση του επαγγέλματος του Βιβλιοθηκονόμου στην Κύπρο, τόσο την ηθική, όσο και την πρακτική – σχέδια υπηρεσίας, μισθοί, κτλ -) – Συντονιστής: – Ανδρέας Κ. Ανδρέου andlib@ucy.ac.cy

4. Τεχνολογικών εξελίξεων (Θα ασχοληθεί με την παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων και την εφαρμογή τους στις Βιβλιοθήκες) – Συντονιστές: Μίνα Χαραλάμπους, Ελένη Θεμιστοκλέους charalambous.m@unic.ac.cy

5. Καταλογογράφησης (Θα ασχοληθεί με τους κανόνες καταλογογράφησης και της προσπάθειας για σύγκλιση των κανόνων και των καθιερωμένων όρων που χρησιμοποιούν όλες οι κυπριακές βιβλιοθήκες) - Συντονιστής: Δέσποινα Λάμπρου despinal@ucy.ac.cy

6. Εκδηλώσεων και εκδόσεων - (Θα ασχοληθεί με την διεξαγωγή διαφόρων εκδηλώσεων και εκδόσεων από την ΚΕΒΕΠ) – Συντονιστές: Παναγιώτης Θεμιστοκλέους, Μίνα Χαραλάμπους, Χρυσάνθη Σταύρου themistocleous@ouc.ac.cy

7. Συνεδρίου (Θα ασχοληθεί με την οργάνωση και διεξαγωγή Παγκύπριου Βιβλιοθηκονομικού Συνεδρίου από την ΚΕΒΕΠ, μέσα στο 2009) – Συντονιστές: Ελένη Θεμιστοκλέους, Μίνα Χαραλάμπους, ,Χρυσάνθη Σταύρου elenathe@yahoo.com

Καλούμε τα μέλη της ΚΕΒΕΠ που ενδιαφέρονται να στελεχώσουν τις Επιτροπές να επικοινωνήσουν με τα αρμόδια μέλη του ΔΣ. Όλες οι Επιτροπές παρόλο που θα λειτουργούν αυτόνομα (με δικές τους συνεδριάσεις) θα αποτελούν Επιτροπές -παρακλάδια του ΔΣ της ΚΕΒΕΠ, σύμφωνα με το καταστατικό, και όλες οι τελικές ενέργειες θα εγκρίνονται και θα πραγματοποιούνται από το ΔΣ.
Με αυτό τον τρόπο πιστεύουμε ότι θα δοθεί νέα δυναμική στην Ένωση μας.

*Γίνονται δεκτές και εισηγήσεις για σύσταση άλλων Ομάδων, με email στον πρόεδρο του ΔΣ Ανδρέα Κ. Ανδρέου

Το ΔΣ της ΚΕΒΕΠ

Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου 2008

Εκπτώσεις στις Εκδόσεις του Πολιτιστικού Ιδρύματος Τραπέζης Κύπρου

50% - 60%
Εκπτώσεις στις Εκδόσεις
του Πολιτιστικού Ιδρύματος Τραπέζης Κύπρου
Σάββατο 8, Κυριακή 9 και Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008
Ώρες λειτουργίας: 10.00 - 13.00 και 14.00 -17.00


Αγαπητοί φίλοι

Το Πολιτιστικό Ίδρυμα Τραπέζης Κύπρου για 5η χρονιά προσφέρει στο κοινό την δυνατότητα να αποκτήσει τις εκδόσεις του σε ειδικές τιμές.

Το εκδοτικό πρόγραμμα του Πολιτιστικού Ιδρύματος καλύπτει ένα ευρύ φάσμα και περιλαμβάνει εκδόσεις στους εξής τομείς: Χαρτογραφία, Νομισματική, Συλλογές Πολιτιστικού Ιδρύματος, Διαλέξεις ιστορίας και αρχαιολογίας της Κύπρου, Κυπρολογικές μελέτες και διαλέξεις, Λευκώματα, Κατάλογοι εκθέσεων, Οδηγοί αρχαιολογικών χώρων και βυζαντινών μνημείων, Παιδική και νεανική λογοτεχνία, Κυπριακή τέχνη, Εκδόσεις για το περιβάλλον, συνεκδόσεις και άλλες εκδόσεις.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στις 8, 9 και 10 Νοεμβρίου στους χώρους του Πολιτιστικού Iδρύματος, στο ισόγειο του κτιρίου Φανερωμένης, προγραμματίζεται η πώληση εκδόσεων και οπτικοακουστικών παραγωγών με έκπτωση από 50%, εξαιρούνται όπως πάντα οι αρχαιολογικοί και οι βυζαντινοί οδηγοί.

Έχουν ετοιμαστεί και φέτος σειρές εκδόσεων σε πολύ ελκυστικές τιμές, επισυνάπτεται ενημερωτικό φυλλάδιο.

Μπορείτε να δείτε όλες τις εκδόσεις του Πολιτιστικού Iδρύματος Tραπέζης Kύπρου στην ιστοσελίδα της Aγοράς στη διεύθυνση www.cyprusculture.com

Σας περιμένουμε.

Για πληροφορίες στα τηλέφωνα 22664353, 22128191.


ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ
ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

Λευκωσία, Οκτώβριος 2008

Γαβριέλλα Μαραθεύτου
Πολιτιστικό Ίδρυμα Τραπέζης Κύπρου
Φανερωμένης 86-90, 1011 Λευκωσία
Τ.Θ. 21995, 1515 Λευκωσία
Τηλέφωνο: +357 22677134
Φαξ: +357 22662898
gabriella.m@boccf.org

Τετάρτη, 22 Οκτωβρίου 2008

Συνεργασίες βιβλιοθηκών: μια συστηματική προσέγγιση




Κυκλοφόρησε από τον εκδοτικό οίκο «Παπασωτηρίου», το βιβλίο του Διευθυντή της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Κύπρου, Φίλιππου Τσιμπόγλου, με τίτλο «Συνεργασίες βιβλιοθηκών: μια συστηματική προσέγγιση».

Περιγραφή
Το υπόδειγμα της «Αλεξανδρινής Βιβλιοθήκης», δηλαδή της συγκέντρωσης όλης της διαθέσιμης καταγεγραμμένης γνώσης σε ένα χώρο, δεν ανταποκρίνεται στη σημερινή πραγματικότητα. Στη σύγχρονη βιβλιοθήκη η πλάστιγγα γέρνει σταδιακά από την απόκτηση, συγκέντρωση και οργάνωση πληροφοριακού υλικού προς την πρόσβαση σε πηγές πληροφόρησης, τη διασύνδεση και την ολοκλήρωση των πληροφοριακών συστημάτων και υπηρεσιών, μέσα από τη λειτουργία συνεργατικών-κοινοπρακτικών σχημάτων. Το κλειδί για την ερμηνεία των φαινομένων εντοπίζεται στην ύπαρξη ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και ιδιοτήτων της πληροφορίας στην ψηφιακή της μορφή και των δυνατοτήτων των τεχνολογιών πληροφόρησης που τις διαχειρίζονται.

Δευτέρα, 20 Οκτωβρίου 2008

Τα σχέδια του φανατικού άγγλου Βιβλιοθηκάριου


Το βρήκε τυχαία ένας συνάδελφος βιβλιοθηκονόμος και μας το έστειλε:

Από την Ελλαδική εφημερίδα «Ελευθερία», Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 1959.

«Επιμένει να ζητή άμεσον σύλληψιν του Μακαρίου»

Νιουκάστλ, 19 – Ο βιβλιοθηκάριος Άλλαν Ρόμπερτσον , ο οποίος δεν κατώρθωσε να προκαλέση την έκδοσιν εντάλματος συλλήψεως του Αρχιεπισκόπου Μακαρίου εις το Νιουκάστλ, εδήλωσε σήμερον ότι θα κάμη νέαν προσπάθειαν εις τον Λονδίνον. Ο κ. Ρόμπερτσον θα ζητήση αύριον την πρωίαν από το δικαστήριον του Λονδίνου να εκδώση ένταλμα συλλήψεως του Μακαρίου με την κατηγορίαν ότι ούτος προεκάλεσε τον φόνον βρεταννών υπηκόων εις την Κύπρον.
ο φανατικός βιβλιοθηκάριος απεκάλυψεν ότι έλαβεν απειλητικάς επιστολάς οι αποστολείς των οποίων τον συμβουλεύουν να σταματήση την εκστρατείαν του κατά του Μακαρίου. «Παραβλέπω τας απειλάς αυτάς» εδήλωσε «και θα πράξω το παν δια να τον ίδω πίσω από τα σίδερα της φυλακής»
.



Σχόλιο του Blog: όταν η αναζήτηση ελευθερίας θεωρείται από κάποιους τρομοκρατική πράξη…

Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου 2008

Συνέδριο VSMM (Virtual Systems and MultiMedia)


Διοργανώνεται στις 20 – 25 Οκτ. 2008 το 14ο συνέδριο VSMM (Virtual Systems and MultiMedia) στο ξενοδοχείο Amathus στη Λεμεσό. Το συνέδριο έχει ως κύριο θέμα τη ψηφιοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς διαφόρων χωρών που στο σύνολο τους αποτελούν μια ολοκληρωμένη πολιτιστική ψηφιακή εικόνα σε Ευρωπαϊκό και Διεθνές επίπεδο. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου θα γίνουν διάφορες παρουσιάσεις από άτομα από διάφορες χώρες (βλ. πρόγραμμα συνεδρίου).

Ο κύριος στόχος του συνεδρίου είναι να αναδείξει τις νέες μεθόδους διαχείρισης και προώθησης πληροφοριών που αφορούν πολιτιστικά θέματα μέσα από ένα ψηφιακό περιβάλλον το οποίο θα παρέχει πρόσβαση στους χρήστες από διάφορα γεωγραφικά σημεία με πολλαπλές επιλογές αναζήτησης και ανάκτησης πληροφοριών.
Ένα από τα κύρια θέματα που θα συζητηθούν είναι και η ψηφιοποίηση στο χώρο των Βιβλιοθηκών και κατ’ επέκταση του έντυπου υλικού που στο σύνολο του αποτελεί τον πολιτιστικό πλούτο της κάθε χώρας (βλ. Workgroups).

Για περισσότερες πληροφορίες,
http://www.vsmm2008.org/


Επειδή πήγα και στο περσινό που έγινε στην Πάφο (ESPI PLUS 2007) και έχω ήδη δηλώσει συμμετοχή για όλο το διάστημα του συνεδρίου που γίνετε τώρα στη Λεμεσό, αν κάποιος συνάδελφος θέλει να δηλώσει συμμετοχή αλλά χρειάζεται κάποιες επιπλέον πληροφορίες που αφορούν το συνέδριο να μη διστάσει να επικοινωνήσει μαζί μου στο Ζάχος Πολυβίου: polyviou@eicy.eu

Zachos Polyviou
European Documentation Centre & Library
European Institute of Cyprus

Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2008

Εκδήλωση με θέμα «Τα τρία κύρια μέρη μιας σύγχρονης έκδοσης και η σωστή επιμέλεια της»

50.000 τόμοι σε κασόνια - Βγάζουν τα βιβλία να πάρουν αέρα


(αντιγραφή απο την Εφημερίδα "Πολίτης", 11/10/2008, Σελίδα: 28)

Στα υπόγεια η γνώση


Το ΤΕΠΑΚ δεν προέβλεψε σωστά τα τεχνικά προβλήματα με τη στατική ενίσχυση του Μεγάρου Πηλαβάκη, με αποτέλεσμα μια από τις μεγαλύτερες βιβλιοθήκες της Κύπρου να συνωστίζεται σε υπόγειες αποθήκες
--------------------------------------------------------------------------------


Το ΤΕΠΑΚ και ο Δήμος Λεμεσού προχώρησαν στο «ξεσπίτωμα» μιας βιβλιοθήκης με εξήντα χιλιάδες τόμους βιβλία, χωρίς προηγουμένως να καταλήξουν σε απόφαση για τη μέθοδο που είναι η πιο ενδεικνυόμενη για την αντισεισμική ενίσχυση και αποκατάσταση του κτηρίου.


Για δύο χρόνια οι διαβουλεύσεις με το Τμήμα Πολεοδομίας έδιναν και έπαιρναν χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα, ενώ το ταλαιπωρημένο κτήριο της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Λεμεσού παραμένει κλειστό, χωρίς να έχει δεχθεί ακόμη τις επεμβάσεις για τη σωτηρία του. Από τον Οκτώβριο του 2006 οπόταν ουσιαστικά η βιβλιοθήκη διαλύθηκε, η βιβλιοθήκη στριμώχνεται μέσα σε μια αίθουσα της Δημοτικής Πινακοθήκης που παραχωρήθηκε από τον Δήμο, με χιλιάδες τόμους βιβλία να στοιβάζονται ακόμη μέσα σε κασόνια, ελέω έλλειψης χώρου. Παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που καταβάλλει το προσωπικό για την καταγραφή των βιβλίων σε καταλόγους και την επανατοποθέτηση τους στα ράφια, ώστε να είναι προσβάσιμα στο αναγνωστικό κοινό, οι συνθήκες είναι τραγικές. Όσα από τα βιβλία δεν αναμένεται να βγουν σύντομα από τα κασόνια, είναι εκτεθειμένα στη φθορά και βγαίνουν συχνά πυκνά έξω για να αεριστούν και να απαλλαγούν από τη σκόνη. Η υπεύθυνη της βιβλιοθήκης Λένια Φραγκούδη μιλώντας στον «Π» υπέδειξε ότι αυτή την στιγμή, μόλις 10 χιλιάδες τόμοι από τις 60 χιλιάδες βρίσκονται στη διάθεση του αναγνωστικού κοινού και ελπίζει να μην είναι πολύμηνη η παραμονή των υπόλοιπων βιβλίων μέσα στα κασόνια.

Σπαταλήθηκε χρόνος
Υπεύθυνο για την καθυστέρηση θεωρείται το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, το οποίο είχε συνάψει συμφωνία με τον Δήμο Λεμεσού, βάσει της οποίας αναλάμβανε το κόστος και την παροχή της τεχνογνωσίας για την αντισεισμική ενίσχυση και αποκατάσταση του κτηρίου καθώς και τη στήριξη της προσπάθειας για ψηφιοποίηση και μηχανογράφηση των βιβλίων, με αντάλλαγμα την παραχώρηση του πρώτου ορόφου του μεγάρου για τη στέγαση της δικής του ψηφιακής βιβλιοθήκης. Η συμφωνία προνοούσε ότι σε ένα χρόνο από το κλείσιμο του χώρου - το 2007 δηλαδή - οι εργασίες θα είχαν ολοκληρωθεί και τα βιβλία θα επέστρεφαν στη θέση τους. Ωστόσο δύο χρόνια μετά, δεν έχουν ακόμη προκηρυχθεί οι προσφορές.


Ευθύνες επιρρίπτονται και στον Δήμο Λεμεσού, ο οποίος δεν εξασφάλισε εξ αρχής ασφαλιστικές δικλείδες για την έγκαιρη ολοκλήρωση των εργασιών. Το κυριότερο εμπόδιο για την έναρξη των εργασιών, ήταν η δυσκολία στην εξεύρεση της καταλληλότερης μεθόδου για την αντισεισμική θωράκιση του κτηρίου. Οι μελετητές είχαν προτείνει δύο τρόπους. Η πρώτη μέθοδος δεν έχει εφαρμοστεί ξανά στην Κύπρο και θεωρείται πρωτοποριακή. Προβλέπει σημαντικές παρεμβάσεις στο κτήριο με υπόγειες εκσκαφές κάτω από την αρχική θεμελίωση και τοποθέτηση εφεδράνων. Υπέρ αυτής της λύσης τάχθηκε το πανεπιστήμιο. ΠαρΆ όλα αυτά το Τμήμα Πολεοδομίας την απέρριψε, εκφράζοντας διστακτικότητα να προχωρήσει στη χρήση μιας μεθόδου η οποία δεν είχε να επιδείξει προηγούμενο εφαρμογής στην Κύπρο. Το οικονομικό κόστος των δύο μεθόδων ήταν περίπου το ίδιο, όμως τελικά επιλέχθηκε η συμβατική μέθοδος, η οποία διασφαλίζει την στατική επάρκεια του κτηρίου για τα επόμενα 50 χρόνια, αντί των 70 που προνοούσε η πρώτη μέθοδος. Μετά από εξαντλητικές διαβουλεύσεις, επιτέλους έχουν αρθεί τα εμπόδια και για την προώθηση της επέκτασης που ζητούσε το ΤΕΠΑΚ. Το Τμήμα Πολεοδομίας ήταν αρνητικό σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, λόγω του ότι το κτήριο είναι διατηρητέο και τελικά τα δύο μέρη κατέληξαν στην απόφαση για δημιουργία υπόγειου χώρου στην πίσω αυλή του μεγάρου.

Παραδέχεται το ΤΕΠΑΚ
Μιλώντας στον «Π» ο Διευθυντής Διοίκησης Οικονομικών του ΤΕΠΑΚ Ανδρέας Μαλούππας, παραδέχτηκε ότι υπήρξε πολύμηνη καθυστέρηση και ότι η μετακίνηση της βιβλιοθήκης θα μπορούσε να παραταθεί για ακόμη οκτώ μήνες. Όπως ομολόγησε «δεν υπολογίσαμε σωστά τον χρόνο επίλυσης μιας σειράς τεχνικών προβλημάτων». Να σημειώσουμε ότι οι μοναδικές εργασίες που έγιναν στο εσωτερικό της Βιβλιοθήκης μέχρι σήμερα ήταν η αποκοπή τμημάτων από τους εσωτερικούς τοίχους για να διαπιστωθεί η ποιότητα της κατασκευής του κτηρίου. Όπως όμως διευκρίνισε, το χρονικό διάστημα που πέρασε, δεν πήγε εντελώς χαμένο αφού με κονδύλια του πανεπιστημίου ξεκίνησε η ψηφιακή οργάνωση της βιβλιοθήκης.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΝΕΣΤΟΡΟΣ

Σάββατο, 11 Οκτωβρίου 2008

Συλλογικός Κατάλογος Κυπριακών Βιβλιοθηκών

Συλλογικός Κατάλογος Κυπριακών Βιβλιοθηκών

Βγήκε online η πρώτη πιλοτική βάση του Συλλογικού Καταλόγου Κυπριακών Βιβλιοθηκών.
Περιέχει 300.000 εγγραφές από Κυπριακές Βιβλιοθήκες που επιλέγηκαν αρχικά για να συμπεριληφθούν σε αυτόν. Σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλες.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον Συλλογικό Κατάλογο Κυπριακών Βιβλιοθηκών και να κάνετε αναζήτηση ταυτόχρονα και στις 15 βάσεις από το link:
http://147.102.210.203/cgi-bin-EL/egwcgi/egwirtcl/targetsPL.egw

Παρασκευή, 10 Οκτωβρίου 2008

Θέση Προϊστάμενου Βιβλιοθήκης - Neapolis University (Pafos, Cyprus)

Το νεοϊδρυθέν Πανεπιστήμιο της Πάφου Neapolis αναζητά προϊστάμενο για τη Βιβλιοθήκη του


Head of Library Services

This full-time post is available immediately


Neapolis University seeks to appoint an experienced individual as Head of its Library Services. Library Services is a Division of the Directorate of Information Services. The Library is a central part of the University's learning strategy and we are committed to to delivering a library service suitable for 21st century students. At the same time, we want to create a library that will also serve the cultural needs of the community and the region.

The Head of Library Services will lead the development of the library services and will have an important input into the design of the physical facilities. He/She will work closely with the Director of Information Services and the University’s senior management team and will be responsible for:

Leading the development and delivery of strategic, operational and financial plans, and policies for Library Services.
Managing the Division's resources and staff and ensuring effective methods of line management and communication.
Representing and promoting the University's Library Services regionally, nationally and internationally and developing partnerships and networks with external bodies.
Establishing appropriate performance indicators for Library Services in accordance with the University's corporate standards.
Candidates should hold a University degree and ideally a relevant technical/professional qualification. They should have significant management experience and sound knowledge of accepted good practice in service delivery within the library and information sector and an awareness of the role that Library and Information services play in an educational establishment.


The University offers a competitive salary and benefits commensurate with experience and qualifications.

For an application pack, tel: +357 26931951/, or email: hrd@nup.ac.cy.This e-mail address is being protected from spambots, you need JavaScript enabled to view it This e-mail address is being protected from spambots, you need JavaScript enabled to view it.

CLOSING DATE: Open until filled

Δευτέρα, 6 Οκτωβρίου 2008

OPAC 2.0

Μετά τους όρους Web 2.0 και Library 2.0 εμφανίστηκε και ο όρος OPAC 2.0 για να περιγράψει τους διαδραστικούς online καταλόγους βιβλιοθηκών που χρησιμοποιούν τεχνολογία Web 2.0. Περισσότερα διαβάστε εδώ...

Πέμπτη, 2 Οκτωβρίου 2008

Συνεργασία με ΕΕΒΕΠ

Κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής του 17ου Πανελλήνιου Συνέδριου Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ μελών της ΚΕΒΕΠ και της ΕΕΒΕΠ (η αντίστοιχη Ελλαδική Ένωση).

Η συνάντηση έγινε σε πολύ φιλικό πνεύμα και οι δύο πλευρές αποφάσισαν να συνεργαστούν σε 3 άξονες:

1. Εκδόσεις: Στις εκδόσεις που βγάζει η ΕΕΒΕΠ να υπάρχει και εκπροσώπηση της ΚΕΒΕΠ (ειδικά στο περιοδικό, αλλά και σε άλλες εκδόσεις όπως βιβλία, ημερολόγια, κλπ).

2. Εκδηλώσεις: Στις εκδηλώσεις που πραγματοποιούν οι 2 Ενώσεις (συνέδρια, ημερίδες, εκπαιδεύσεις) να γίνει προσπάθεια ώστε να υπάρχει εκπροσώπηση και των 2 Ενώσεων (μέσω συμμετοχής, χαιρετισμών, κλπ).

3. Εκδρομές: Προσπάθεια για κοινές εκδρομές μεταξύ των 2 Ενώσεων.

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου